måndag 30 mars 2009

Äntligen!

Så har jag gjort klart den förbenade E-learnings utbildningen som alla vi "axfood anställda" måste göra... d e ju tur då att man har tagit sin lilla tid... sista dagen är ju faktiskt på tisdag.. kul när alla på jobbet har gjort den och jag e den sista :) jeje.. jag har ju ett liv....

Har vart mer duktig och skickat in och godkänt min deklaration så nu är det ju bara och vänta till midsommar då man får sina cash :) har inte bestämt vad jag ska unna mig än...ser ju ut som om min semester är "lagd" i Augustimånad nu så jag får väl vänta m en resa eller nåt i den stilen tills dess... jeje.. den som väntar på något gott heter d juh.... jag har lite funderingar och planer.. men inget bestämt.. mer än Stockholm Pride.. dit vill jag!!! :)

Nä klockan är 01:25 och jag ska väl sova nu.. men eftersom jag var duktig och gjorde klart min utbildning ikväll så betyder det SOVMORGON!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar