onsdag 4 mars 2009

vill inte..


Faan faan faan.. vill inte bli sjuk.. men känns som jag e på väg att bli d.. min hals gör ont.. nyser.. seg... känner mig inte bra....orkar inte och har inte tid för d nu.. e ju ledig hela 2 dar på 3 veckor. synd då att man egentligen bara har ändrat om sitt schema så att d blir ju inget extra betalt.. hade ju vart nice om man fått d nu när man har gått och köpt en flashig Gitarr... längtar verkligen.. vill att den ska komma nu..vill komma igång.. vill vill vill.. och ja jag ska bli bäst, finns ju inget annat alternativ för en grym tjej som mig :)


Har sett på värsta söta filmen "crazy in love" med Josh Hartnett och nån brud.. kommer inte ihåg vad hon heter ....behövde se lite snyftarfilm och böla lite så där härligt.. :) Han är ju rätt söt som mupp... hehehehe


Dagens låt.. nä.. min nya pepplåt...Sarah Dawn finers låt.. ja jag vet...moving on.. älskar den och henne oxå... suck... :)


Dagens höjdpunkt: Albanska dolmar...eller fylld paprika.. snälla V :) Tack du är en pärla!


Dagens tråk: Halsont och disk..orka :(


Lite honungste och sen sova kudden.. mmm..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar