torsdag 5 mars 2009

hemma och é sjuk :(

Hjärnan fylld av snor, ont i halsen och öronen värker.. men jag har nog den sötaste lillebroren ändå :) Ligger här nöjd i sängen och tittar på Rallybrudar med en kexchoklad och lite cola...tack lillebror! :)


--------


Några fyllda näsdukar senare och örat värker still och halsen känns torr och som att d sitter ett par tennisbollar kvar.. på tal om d..har sett ännu en söt film...wimbledon m Kirsten dunst och Paul bettany, den var så där snuttig så man kunde inte annat än tycka om den o några tårar föll väll oxå :) *skvätt skvätt* är ju en sucker för komedier och romantiska filmer.. fast gillar även skräckisar....men inte när jag kollar själv.. blir så jobbiga drömmar då...

Har mått stundvis bra idag... men febern har kommit tillbax på eftemiddagen/kvällen och jag har haft lite ork...var tvungen att fixa mig lite mat för att inte svälta när ingen av mina så kallade kompisar ville komma och leka sjuksyster åt mig...hm...ska nog fundera på lojaliteten där då...hm... jeje... tur att man e bäst själv och inte behöver någon hjälp... :) jag säger som Sarah.. I´m gonna get stronger now, nothing could break me down, i will not give in to doubt....I can be who i wanna be, start living my life for me!!!! Jag är sanslöst kär i den sången!!! Vinner inte den Slagerfinalen så vet jag inte vad jag ska ta mig till... tänker inte säga något vad jag skulle kunna tänka mig göra för dom som läser detta kommer ju tvinga mig att göra d och d vorre ju mindre bra.. men jag vill att den ska d!!! Vill att Sarah ska gå till final! Hennes Låt e grym!!!!!!!

Nä nu ska jag försöka stänga av data o sova lite så jag blir bättre till på lördag då jag ska jobba igen.. men skönt att vara hemma idag och imorgon.. behövde d.. o hoppas febern går ner snart.. e lite smått yr...lite mer is.. mm.. eller kanske lite mer honungste... mmm... gott..

kram på er allihopa.. o sov så gott! :) Luv ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar