lördag 28 mars 2009

Bowling drottning!

Ojdå...nu var d några dagar sen jag bloggade...men ska se om jag inte kan skärpa mig.. :) har hunnit med en del ändå.... Vart nere i smålandet hos min barndomsvän Irre, hur kul som helst... och vi var till Jönköping och kollade på underbaraste Jill Johnson... faan va hon bara är BÄST!
Hon kan sjunga vad som helst och det låter helt fantastiskt!! Kommer gå på henne igen.. utan tvekan!!! Så värt pengarna! Hon är så jordnära... hälsade alla välkomna, gick ner genom publiken som om hon var en av oss... sånt tycker man om.. ingen diva... och låtarna får en helt ny innebörd nu när man vet vad dom handlar om och hur dom kom till.. Jill rocks!!!!




Ja vad säger man...Här har ni oss...alla 3 skönheter.. Irre,Jill och jag :)

Tack för en trevlig kväll kompis! Du är bäst! Luv ya! :) Är d en kokonöt? Nä d e ingen big deal hahahahaha...klockrent!!! :)





Hade en så grymt trevlig gårdag...även om den började mindre trevligt... man vaknade m några cm snö...gick o la sig o d var vår o sen 6 timmar senare så e d full snöstorm.. o jag var ju duktig o tänkte jag skulle komma lite tidigare till jobbet.. men kul när den enda som hade nyckel inte kom förrän 30 min senare för all snö...suck... men jag jobbade ju bara 5 timmar...eller ah..4 1/2 då... lite shopping m kimmis för Jogge Arja hade ju klarat provet... och är nu en liten P-lisa, Grattis grattis!!! Så vi köpte en fin fin kock kniv för den som finns i Casa de casanova e inte grym för 5 öre... så nu väntar jag på en fin middag :)

Efter shopping spelades d lite Wii...golf,baseball och uppvärmings bowling.. o d gick rätt ok.. lite för trångt men kul! Middag på Jensens Böfhus.. i goda vänners lag... himla mysigt, star bowling...disco bowling som jag vann :) man e ju grymast o krossade alla :) 208poäng..hehe.. jag e glad o stolt... tur för alla andra att jag vann.. e grymt dålig förlorare...

Tack alla för en trevlig kväll, måste göras om snart igen! EN annan restaurang då...omväxling! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar