tisdag 10 mars 2009

cociliana is the shit! :)


Jaha så har man då vart hos farbror doktorn...eller nä för jag fick faktiskt en tant...en bra tant.. :)en tant som skrev ut cociliana flyggbränsle till mig :) faan man blev ju trött o lycklig på en o samma gång.. men såg inga tomtar eller någe i taket..hehe....och jag mår redan bättre i halsen... så skönt... skulle nog har gått till henne i fredags redan så hade jag nog inte mått som jag gjort hela helgen... men d e för sent att vara efterklok nu..


Bästa kimmisen och jogge arja var förbi igår och lekte spa... så nu e vi alla fina flickor :) en del finare än andra då.. jag snyggast :) hehe..nä men man känner sig lite fräschare o lite piffig.. inte så blek.. man måste ju passa in här bland alla som inte är blondisar :) Tack kimmis för att du e snäll o hjälpte! U´r a klippa! Och du tar grymmmmast kort.. inklusive detta som ni kan beskåda nu.. o d m min kassa mobilkamera.. bara en sann stjärna som kan fixa d! :)


Tillbaks till jobbet imorgon då.. börjar m en kurs i kärnvärden.. påminner mig om att jag måste göra utbildningen på datan.. e-learning.. hm,, just d ja.,.. kanske skulle sätta igång m den kanske...:)


Jag vet att jag sagt d innan.. men just nu e d ju så att jag är kär i sarah dawn finer.. o hennes (b)röst... jag kan inte sluta lyssna på hennes skiva... min favorit just nu e... Home...


..."Be my heart, my soul, be my everything, Be the place that I call Home home"
Säger som en annan smart bög sagt...
-Var dig själv, alla andra e upptagna!
hur sant e inte d? Klockrent!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar