fredag 6 mars 2009


snor snor snor snor... blir skogstokig!!!!! En rätt bra bild av mig som TOKIG! :) Ska snoret ta slut nån gång.. gick o la mig kl 1 inatt o vaknade kl 6..kunde inte sova.. halsen gjorde ont och d var jobbigt att svälja och jag kunde inte somna om.. sjukanmälde mig för helgen och satte på datan...ja va 17 ska man göra? Har kollat på filmen Bedtimestories m Adam sandler,Cortney Cox/arquette och hon den där bruden från Felicity.. den var himla söt och rolig....Adam Sandler kan väll aldrig vara annat än "goofy" men jag gillar honom ändå.. han har en skön stajl :)


Funderar på om jag ska ha ett pirates of the caribbean maraton idag.. eller om jag ska kolla på boogeyman filmeran...eller om jag ska kolla på någe mer smörigt.. har ju lite tid över nu när jag bara ligger här i sängen o inte orkar röra mig mycket mer.. jäkla feber.. försvinn så jag kan gå till jobbet!


Börjar få lite smått hybris.. blir skogstokig!!! nä kolla film o fördriva tiden... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar