lördag 14 mars 2009


Mina tankar går just nu till älskade kimmis när hon ligger på sjukhuset och inte mår allt för bra, jag känner mig väldigt maktlös och gillar inte läget alls! Jag vill kunna ha ett magiskt spö som jag kan göra allt bra igen.. jobbigt att se någon man bryr sig så mycket om må så dåligt och veta att det är inte ett skit jag kan göra för att det ska bli bra.. förutom att man stöttar och hjälper så gott man kan för att det ska bli behagligt för henne. Kan inte riktigt fokusera på d jag ska.. jobba...blir väl mindre bra när jag känner att mina tankar e på annat hål. Krya på dig nu kimmis och må bättre snart! Finns alltid där för dig! Ses på måndag :) Sätter in en muppbild för att d e ju sån du e.. en liten mupp..men d e ju därför jag älskar dig.. för att du e som du e o inte bryr dig om vad andra tycker om dig.. du bara är helt undebar helt enkelt :)


För övrigt så får jag säga att jag undrar vad faan d är för fel på svenska folket? Melodifestivalen!!?!!??! Hallå lixom...Självklart e Malena en bra sångerska.. men inte alls lika bra som min älskling Sarah..hon e ju grymmast o hennes låt var bäst! Men ja ja.. folk e ju som dom e.. puckon :) Malena har iofs en chans i Ryssland när hon är ett känt namn utanför sveriges gränser.... den låten e ju bra oxå.. jag gillade den.. lite cool...udda.. så ja vi får väl se...kanske går vägen! Då blir d lambada. :) eller inte.. :)


Annars så var Tess här igår o vi åt pizza o kolla film... Jonas gardell, alltid en höjdare.. tillfällig gäst i mitt liv :) Sen i mina ögon disneys allra bästa film.. Herkules och så lite brokeback mountain, en riktig snyftare.. homokärlek när den e som bäst... blev en lång dag, var väl uppe i 20 timmar så kanske inte så konstigt att jag inte orka gå upp när mobilen ringde.. börja 14 idag o steg upp vid 13 :) men jag har ju faktiskt vart sjuk i veckan..mmm... *mena* imorgon ska jag slingra mig o göra mig fin.. göra mig fin för nästa helg...hehe....jill johnson *ler,bra ler*


Nä nu ska jag stänga dom här underbara blå och sova bort några timmar...och hoppas att jag får en natt utan mardrömmar.. som sagt mycket tankspridd o lite mycket jobbiga drömmar just nu när min allra bästa Kimmis inte mår bra.. :(


Du är i mina tankar gumman! *kramar om*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar