söndag 1 mars 2009

kär... :)

Jag säger bara Sarah Dawn Finer..
jag säger bara Moving on....
duktigt KÄR e jag...... :)

...Önskar jag kunde sjunga som hon... men jag ska iaf lära mig att spela hennes låtar på gitarr då..eller nån annan skitgrym låt... .för jag har köpt en svart as läcker gitarr :) kan inte sluta le... en sån lycka när jag får sms om att den kommit o jag kan hämta den... *längtar*

ser fram emot morgondagen.. för jag e ledig :) ska åka in till stan om mitt kort funkar efter d följt m tvätten runt...suck... jag i ett nötskal...har tvättat en del saker genom mitt förvirrade liv...några stycken mp3 spelare, ett o annat kontokort, pengar ja och ett antal lypsyl d senaste... tröttsamt o jobbigt...blir dyrt i längden :) men som sagt om d funkar ska jag hämta ut min tågbiljett till småland, för nu börjar d närma sig Jill johnson konserten och ett besök hos bästa och äldsta vännen Irre Pirre :) ska bli kuligt att se henne o Nea.... och Jill oxå...ska ta m hackklapp..kan ju behövas :)

Ska även bli klippt imorgon av tess.. får se om jag vågar.. har ju fortfarande inte fått något bildbevis på att hon kan.. hm.... kanske får ha tofs ett tag framöver :)

Ska nog hinna m o titta in på en liten lunch hos bästaste kimmis tror jag... e lite sugen på kebabsalladen igen....och saknar min bästis :)

...lämnar er med några rader från låten som jag har förälskat mig i...

I’ve been looking,
searching, deeper down inside
And if I loose my way,
I’ll find another road
Cause I can make a change on my own
I’m moving on and I’m gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone,
I can be who I wanna be
Start living my life for me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar