söndag 8 mars 2009

Euforisk!

Kan d bli mycket bättre? Ja att jag är lika lycklig om en vecka...men känns som att svenska folket inte har samma åsikt som mig då.. vad e d för fel på er? Varför fattar ni inte att Sarah e bäst? Hon e ju den Grymmaste sångerskan!!! Hennes röst...gaud.. smälter... jag längtar till lördag då jag ska ringa upp hela min lön på röster till henne.. eller men jag önskar jag var miljonär.. då hade jag ju ringt massa.. eller då hade jag köpt ett hus till mig o sarah och emigrerat till vart ever hon velat :) så jag ska börja spela lotto nu då...o vinna miljonen :)

Har i övrigt haft en bra dag förutom all feber och snorr.. :) pratat m bästa Evisen.. skönare böna får man leta efter.. hon e verkligen guld värd! Gillar dig skarpt! Ser fram emot våren.. då jag ska få åka m på hojen då.. om jag inte halkar av för att jag dreglat ihjäl mig...skinnställ hehe... ska bli kul!!! kram på dig!!

lägger mig lycklig och snuvig.. men lycklig.. min favorit vann.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar