tisdag 3 mars 2009

3 mars...

...idag är egentligen en dag som jag för firade... när jag fortfarande pratade med dom.. ja min amerikanska familj... jag kallar dom min familj för dom kändes som min familj..efter jag bott m dom i över 3 år...nästan 4... så Grattis Aud´s.. inte för att du tänker på mig men ändå.. hela familjen fyller ju i mars månad så mina tankar går till dom en del vid denna årstiden.. saknar dom, saknar mina 2 munchkins...dom var så söta...fast inte så mycket nu... dom har blivit ena riktiga bratz och päronen e ju som dom e och låter ju kidsen vara på d sättet.. jeje... men dom hör ju till ens past lixom.. och man kan ju alltid hoppas att dom växer upp och kanske får lite hyfs eller nåt.. men I´m not holding my breath lixom... only framtiden som will tell om man får höra något från dom då....tack kimmis för allt stöd du gav mig när d var som jobbigast, när dom svek mig efter allt jag gjort för dom.. du är min klippa och jag älskar dig, min allra bästa vän! Vad hade jag gjort utan dig?? Det är för mig en gåta... och jag hoppas att jag aldrig kommer behöva undra över hur d skulle vara utan dig i mitt liv!!! Du kommer finnas i mitt hjärta 4-ever ändå :)

Så grattis Aud´s hur gammal du nu blir och tack Kimmis! Love ya both... men jag e still kär i sarah dawn finer ...gaud.. henne m lite smör på.. eller hon o en påse chips som proppen bruka säga..hehe... *sakna* och ja just d...jag har hämtat mina biljetter.. nu e d 17 dagar kvar till småland och 18 till jill....*längtar* ska bli SÅÅÅÅÅÅÅ kul!!


I hope you never look back,
but you never forget,
All the ones who love you,
in the place you left,
I hope you always forgive,
and you never regret,
And you help somebody every chance you get..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar