onsdag 11 mars 2009

Vännen....




...du är så enormt, härligt underbar och jag är så tacksam för att våra vägar mötes, vem kunde veta att det skulle leda till en sån fin vänskap...


Jag ser tillbax med glädje i hjärtat på allt vi upplevt tillsammans, du har gjort mig till en bättre människa, du väckte mig....fick mig att leva.. att känna... att tycka...och för det är jag SÅ tacksam... du kan nog aldrig förstå hur mycket... från djupet av mitt hjärta och själ, tack!


Du är för alltid min soulmate... min bästa vän!




Jag har ibland svårt att få ner i ord vad jag känner och tycker.. hittar oftast saker i texter... och beyonce´s Halo har några rader som känns lite speciella.....




"Everywhere I'm looking now I'm surrounded by your embrace... I can see your halo, You know you're my saving grace... "




"Be my heart, my soul, be my everything, Be the place that I call Home home"




Älskar dig nu och för alltid! Tack för din vänskap Gumman!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar