söndag 5 april 2009

ULLARED! :)

Jaha så har man vart på Ullared en sväng nu då och införhandlat lite nytt.... får tillägga att jag inte blev påkörd en enda gång av någon sur tant... alla verkade vara på gott humör! Jag,Kimmis och jogge Arja var där några timmar.. var lite sena i starten...men d var ju inte mitt fel... lite bra för plånboken var d ju när vi blev varse om att ullared stängde vid 4 och en del av oss då inte hade provat klart alla kläderna...PANIK.. snabbprovning och så var d ju att börja dra sig mot kassorna...väldigt långsamt ....tur att vi inte var ensamma så man kunde ta lite rundtur till en del avd som man missat.... hade behövt en ny hårblås...men d får bli nästa gång då... tappade min lite turligt i golvet dagen innan och den lät lite konstigt och luktade lite så där bränt och jobbigt..

Tog en snabbstop skulle d vara på vägen hem för att hämta lite saker från Kimmis far, blev lite längre än vad vi tänkt...men kul var d...luftgevärs skytte och rundpingis...o en del öl drickande och öl spillande... men d löste ju sig efter ett tag ändå.. kul att träffa ex-svärisarna ändå.. dom e för sköna! Vill oxå ha ett pingisbord...ska se om jag inte kan slänga ut vardagsrumsbordet... vem behöver ett bord egentligen? Man kan ju ha tallriken i knät...... och pingisbord går ju att fälla ihop...mycket smidigt.. ska nog kolla blocket tror jag :)


Nä nu ska jag ställa upp för laget och dela ut lite papper i massa brevinkast... hm... känner nästan för d...men ja som sagt.. ställa upp för laget.. tänk om alla kunde göra d nån gång...lite jobbigt när d bara e vissa som gör d!!! *påpeka*

Tess våldgästade mig i fredags m Pizza och hockey... kast lag som vann.. jag höll mig lite på annan mark då för man vill ju inte svika sitt eget lag även om dom inte gått vidare, men dom måste ju som sagt släppa vidare och ge andra chansen nån gång oxå...kan ju inte vinna jämt... :) tack för sällskapet :)

Ska försöka bättra mig på bloggandet,.. finns säkert någon som läser iaf..man måste ju leva lite så man har något att blogga om ju... söker ett liv!!! Någon som har ett o ge??

KRamen

2 kommentarer:

  1. vem vill inte ha ett liv?! om det finns några på extrapris på jobbet så lägg undan ett till mig! eller så får vi vandra vidare o bli nunnor? :D

    SvaraRadera