onsdag 15 april 2009

enough..

Ännu mer rensad luft och även om det vart en jobbig dag så känns d lite bättre att få ur sig lite av frustrationen.. fast jag har ändå mina options open.. ska kolla lite närmre på KY... se lite på massageutbildningar.. vill göra något nytt.. eller utvecklas mer inom d jag gör.. får se vilken väg jag tar...måste göra något innan jag blir galen.. mer än jag e :)


Funderar lite på sommaren.. vad och hur jag ska hitta på...4 veckor som jag har semester...d enda som e inplanerat är PRIDE...hoppas att Kimmis och Jogge arja oxå hänger på :) men sen e d öppet för pretty much allt annat..lite skönt oxå kanske... Mycket beroende ju på pengar och hur och vart man är då i livet.. om man kan få m någon på en resa eller om man ska åka och hälsa på någon eller bara va...mycket som kommer falla på plats under d kommande veckorna...

Blev väldigt glad och överraskad idag.. Evisen ringde.. alltid lika kul att prata m henne...lite heta diskussioner om politik och utrikiska saker :) men trevligt!!! Du är en pärla och jag e glad att du är dig själv! U ROCK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar