måndag 27 april 2009

trevlig helg..

Mycket har ändrat sig dom senaste dagarna.. jag är återigen inte ensam m mina små kissar.. deras andra mamma bor här m oss igen.. nu som min kombo.. vilket är himla trevligt.. min bästa vän.. även om omständigheterna kunde vara bättre.. men sånt e ju livet.. d är ju inte alltid vi får som vi vill o inte alltid vi kan styra över d på sätt vi kanske borde...

började m inflyttningsfest i fredags hos P-o och joelgumman i majorna.. himla trevlig fest... många nya bekantskaper och förhoppningsvis många nya knasigheter framöver :) och deras lägenhet var fräsch o fin.. men vad förväntas av två söta bögar... eller en iaf ;)

Efter vi sovit några timmar var d bara att fixa iordning o planera kvällens bravader... som skulle vara på zappho... vilket jag tyckte var lite av en besvikelse... för mycket köttmarknad...vi skulle fortsatt vår förfest hos favvobögen rickard.. o sketit i zappho... hade vart så mycket bättre...men mycket som hände under kvällen har haft en positiv påverkan på mig... inga detaljer.. mer än :)

D bästa m helgen e att d inte vart någe bakis alls.. så skönt.. en tripp till åsa o byta lite däck.. kimmis höll hårt i bromsen o jag slava m däcken.. o daggen svettades o stog i...duktigt.. o sen fick vi entrecote...lyxigt värre :) första grillningen i år o så e d entrecote.. d e till att lägga ribban högt... ;)

Helgen avslutades m ett maratonsamtal.... hm,.. pågår fortfarande... började kl 9 tror jag.. o kl e nu 6:20 på morgonen.. jag har inte sovit något...hm..ska nog d kanske.. ;) men d e jobbigt när man har trevlig sällskap ju.. men vissa ska ju jobba o ha sig.. hm.. jaja men tack för ett mycket trevligt samtal.. du e för söt gumman.. ja d e du.. ;) puss på dig!

nu ska jag sova 3 timmar o sen upp o tvätta.. kramen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar