söndag 3 maj 2009

sömnlöst..


There's something in your eyes that Makes me wanna lose my self,
Makes me wanna lose myself in your heart,
There's something in your voice That makes my heart beat fast......


Denna låten är så grymt underbart vacker och jag smälter varje gång jag hör den och tänker på en speciell underbart söt människa.. vill bara krama om :)

Allt är just nu väldigt trevligt.. mår ohyggligt bra... trött som en gnu pga för lite sömn.. men det är det värt.. när man vet varför :) Ser fram emot fredag då jag åker till stora staden la stockholmia :) ska bli skönt att vara ledig några dagar och ha lite kul, ska nog hinna med att luncha med morfars bror+fru.. dom e så sköna..kul att se dom!


Har köpt dogtags till Priden :) ser fram emot denna sommaren.. ska bli såååå skönt... 4 veckors semester!!! Tjoho.. ska se vad man ska hitta på.. men en resa e nog ett måste.. vill... även om d bara blir till greklandet eller nåt sånt... så länge d inte blir Bosnien så e jag ju nöjd :)


Har nog sett en av dom äckligaste sakerna som jag sett i hela mitt liv.. och jag tror nog inte ens jag vågar lägga ut länken här pga man blir anmäld.. men seriöst... vad e d för fel på en del människor??? seriöst?? Vad en del tänder på e ju ofattbart.... jag e nog bara normal o tråkig då för jag ser inte charmen i de... vem tänder på att äta bajs liksom?? Hur störd måste man vara för att göra en sån sak?? d jag kan göra är att ge er länken till reaktionerna på videon... den som jag tycker e störtskön.. e en granny :) hon e cool!!! Sen kan ni gå vidare o se om ni känner att den e värd att se originalet.. jag har fortfarande mardrömmar o får spykänslor när jag tänker på den... :(




Nä sova lite nu... en del saker att göra imorgon..


Puss på sötaste :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar