torsdag 14 maj 2009

feels like home to me..

Something in your voice makes my heart beat fast.... ja om du bara visste vad du gör m mig.. kan inte riktigt ta bort denna känslan som jag har.. vet inte om jag vill.. e alldeles för trevligt... så nä jag tänker inte försöka ta bort den... bara vänta o se vad som händer... tror på ödet.. om detta är meningen så kommer d att bli så.....tror på att d man ger får man tillbaks.. tror på kärlek... tror på själsfränden...tror iofs att man kan ha mer än en själsfrände... tror inte att man bara har en.. för d finns så många olika sätt man kan tycka om någon...som vän eller partner...jag har redan en själsfrände kompis... en som alltid kommer finnas för mig som jag finns för henne.. ett band som aldrig kommer brytas...man kommer en del närmre än andra.. en del ger mer av sig än andra.. det är bara ett få utvalda som man kan blotta sin själ för... sitt innersta.. sitt väsen.. det är en av dom finaste gåvorna man kan ge en annan människa tycker jag.. ge av sin själ... ge av sig själv.. dela m sig av sitt innersta... att man kan lita på någon så mycket och få samma tillit och respekt tillbaks.. att ge av sig själv e mod... jag är modig ibland..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar