torsdag 21 maj 2009

Vad är en kärlek utan en älskling?

Hade en mycket lång dag igår... började ju tidigt.. eller ja som vanligt.. somna sent... men d e så svårt att lägga på.. så när klockan ringde var man såååå piggare än piggast... men att jobba 4 timmar gick fin fint... 7-11...sen hem och duscha för att åka in o möta kimmis i centrum.. trött,hungrig o lite smått grinig var jag.. som alltid när jag inte får mat o sömn.. mmm... så e d... o att jag sen fick va bh-slav i över en timma hjälpte la inte mitt solskenshumör... ännu bättre när kimmis o jogge arja skulle hångla hela tiden.. finkänsligt värre när dom vet att jag kämpar m saknaden av sötaste som e allt för långt bort... men efter lite kladdkaka o en nachos tallrik så var d lite bättre.. och då var d dax för kim att fixa sina naglar... lite fransk manikyr...skit va hög man blev på allt aceton.. herregud hur står dom ut??? Hela dagarna där...jeje... alla har vi olika intressen här i livet... more power 2 them som orkar...såg inte slutresultatet... jag var ju tvungen att gå innan d blev klart för jag hade match.. och den gick ju så där bra... vi spelade faktiskt riktigt bra o jag var grymmare än grymast... men så skulle josse ju klanta till d o missa en boll...vilket hon inte gör spec ofta..hon e ju min klippa där bak... så d blev ett självmål...men jag förlät henne när hon satte en straff... så vi loosade bara m 3-2 vilket e rätt så hyfsat.. vi har spelat riktigt bra detta året... har hela 6 poäng.. inte illa... 5 mer än förra året... så d e ju en stor bedrift som vi ska va stolta över!!!

Just nu går niclas Wahlgrens låtar på högvarv i min data... för att inte glömma Fridas låtar... dom e ju sååå fiiina... blir ju kär... :)


Du kommer mot mig du säger inget.
Det är dina ögon som förför.
Och som en ängel du svävar runt mig.
Vet inte riktigt hur du gör.
Men allting som jag förut känt som fått mig säga nej.
Jag släpper allt sånt där för dig....




..trött som ett spjut... Annars suuuuger allt just nu.... saknar dig så d gör ont....fattar du d?!?!? Vill vara där nu o inte här...men snart så...snart *längtar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar