onsdag 27 maj 2009

Farmor lilla...




Min farmor ligger på sjukhus.. stackers stacker henne.. hon har börjat sin långsamma resa mot demensen... så jäkla jobbigt att vara passagerare när man vet att d inte finns något man kan göra... hon ramlade i början av veckan och därav inlagd :( hon blev gladast av att se mig när jag o mina bröder o päron hälsa på henne idag.. hehe.. så e d när man e favoriten...eller när man bor i götet o inte träffar henne så ofta.... får bli skärpning där kanske.. men borås e inte min favostad och jag beger mig gärna inte dit om jag inte måste...



Ett ställe som jag mer än gärna besöker nu och snart e Stockholm där mitt söta hjärta bor... längtar ihjäl mig och sen jag bokade biljetten har dagarna gått i slow motion.. men nu e d bara 2 dagar kvar... eller nä... lite kortare.. snart.. 45 timmar bara.. men d e inte så att jag har nedräkning.. vad får er att tro d? :) ska bli så himla mysigt att spendera några dagar m massa kärlek... bara vara nära.. kunna röra vid.. pussa o krama när jag vill.. e piss att inte ha möjligheten när man känner för d... suger fet gör d.. men nu ska jag gotta mig i flera dagar... :) försök att inte sakna mig för mycket :)

Puss och kram!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar