torsdag 4 juni 2009

Mixed emotions..

Har haft 5 underbara dagar uppe i stockholm hos mitt hjärta... så underbart har det vart och jag har svävat på moln.. små rosa moln... trodde aldrig jag skulle få uppleva en sån här underbar vacker kärlek... men någon söt sa till mig att man aldrig ska säga aldrig...





Vi var iväg till gröna lund.. mycket trevligt även om d inte slår Liseberg så var d helt ok.. sällskapet gjorde d så mycket trevligare...skulle hunnit m skansen oxå om d inte vart stockholm maraton... alla dessa sportnördar på ett o samma ställe..huvva... E's hade med sig sin kompis S som var en riktig cool tjej.. har en hel del skinn på näsan... en riktig liten försvarsadvokat.. söt som få... hon var riktigt modig.. åkte kvasten m mig när dom andra "chickened out" .. och d var nog den som var bäst... får se till att kanske våga mig på insane nästa gång.....eller extrem eller fritt fall tilt... eller så e jag en chicken :)





Var några mycket välbehövliga varma o trevliga dagar som kanske kunde avslutats mindre bra.. när jag kommer hem och kliver av bussen vid mitt jobb ser jag att något e på g.... med en klump i magen går jag dit för att se vad som händer... möts av poliser,väktare och ambulanser... någon har rånat oss... får så ont i magen och riktig ångest för att jag ju egentligen skulle ha jobbat... bytte tid m R... även om jag är glad att jag inte har fått va med om denna upplevelse så önskar jag inte att någon annan får d heller.. o spec inte när jag vet att han skulle kunna ha vart utan den.... :( men som sagt...sånt här vet man ju inte och självklart hade jag ju ingen aning om d och kunde inte ha förutsett det och därför inte skonat honom... men ändå...ångest... men den får jag leva m.. är ändå glad att jag var hos hjärtat till onsdagen... så jäkla glad... bara jobbigt att jag inte får se dig på såååååå länge.. :(















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar