onsdag 10 juni 2009

Top of the world...


Himlen gråter massor, jag är äckel mätt efter att ha svullat i mig massa pringleschips, diskmaskinen går för fullt, dammråttorna ligger överallt, akvariet är i akut behov av en städning.. har vart d hur länge som helst...sängen är obäddad, katterna springer omkring och skräpar ner massa... och motivationen är på topp.....not... men jag måste gaska upp mig för jag måste ju städa och göra riktigt fint här för om hela 52 timmar så får jag efterlängtat besök från stora staden av sötaste hjärtat och hennes ängel... ska bli så kul!!! Se om dom överlever gettot...blir ju säkert en liten omställning för dom att komma hit från det dom e vana vid... blir ju som en liten minisemester, bara att välja vilket land man vill ju... finns ju dom flesta samlade här :) Man kan ju hoppas att det blir dåligt väder så vi kan ligga och mysa i sängen hela helgen..hehe.. har ju en del filmer att gå igenom ju... och mysas ska d göra i massor..


Vad händer annars... jag e lite kass på att blogga.. flåt.. men vet inte om någon läser iaf.. hehe....vad har hänt sen sist... kimmisen har kommit in på skolan... så glad för henne.. kommer bli så roligt för henne i Lidköping...och sen ute i vida världen när hon ger sig ut... e värsta avis på att hon får resa till så många länder.. men man kan ju alltid hälsa på... så glad för hennes skull iaf! Kul att hon kommit in och kan börjar jobba sig närmare sitt mål....att ta över och förändra världen :) Lycka till gumman!!!!


Annars.. ja efter rånet på jobbet börjar d flytta på... eller ja vi e fortfarande rätt trötta o sletna.. har ju blivit en del extra för att ställa upp för dom som drabbats mest.. men d gör man ju utan att ens fundera över..känner att detta på något konstigt sätt har fått oss att kommunicera lite bättre.. men d kanske är så att vi behövde något sånt här för att fatta att vi måste jobba ihop och inte mot varandra... tråkigt bara att d var tvunget att vara en sån dramatisk och traumatisk händelse....


Fotbollen har snart uppehåll.. sista matchen imorgon förre semestern och jag ska minsann få spela ute...YIHA!!!! Ska bli riktigt kul!!! Jag älskar ju att stå i mål.. är ju där jag hör hemma.. men ibland saknar jag att spela ute och när man inte spelar i något seriöst lag och serie så går ju d ann att ta sig friheter ibland.. så jag ska spela ute och vi får väl se om Cicci vill stå hela eller bara en halvlek... ska i vilket fall som helst bli grymt kul och jag hoppas att jag inte dör efter 5 minuter... :)


Har en del midsommarplaner...eller mer tankar e d nog.. men får se lite vart jag hamnar.. e iaf ledig fredag till tisdag... så jag har ju tid att leva och ha kul... kanske hänger på lillebror till Halmstad, jag och mass 20 åringar.. d vore något.....kommer känna mig som värsta morsan jue :) men kanske kan bli kuligt...har inte fått några andra erbjudanden som slått d iaf.. vet vart jag hade velat vara men när d inte går får man ta d näst bästa :)


Fick tebax på skatten igår.. yiha!!! Så skönt.. ska nog se till att spara lite så man kan ha lite kul på semestern...känns som att denna sommaren kommer bli en trevlig en... behövs.. d e jag värd! Längtar till stockholm och Pride!!! Längtar till alla äventyr som ska upplevas,all lycka och en hel massa kärlek som kommer min väg :)


Puss och kram på er alla mina älskade som finns i mitt hjärta... tack för att ni finns där och för att ni förgyller mitt liv och berikar d på så många olika sätt! Älskar er allihopa!!!!

1 kommentar:

  1. Pfft! Jag läser minsann din blogg, men det är ju inte så ofta som du skriver din latmask!!! ;)

    SvaraRadera