söndag 14 juni 2009

luften känns lättare att andas in...


Ännu en trevlig helg till enda.. .även om jag inte ville att den skulle ta slut.. hade gärna velat stanna tiden...bara varit kvar i stunden... tänk om man ändå kunde ha den möjligheten, d hade vart helt jäkla underbart!! Längtar till min semester något grymt.. att få slippa tänka på jobb.. att bara få va m min kärlek och hennes ängel... bara min för nu är hon bara min.. att älska, att kramas med, att pussa på...hur underbart är inte d... längtar så tills jag får se henne igen...det är så himla underbart att vara kär men så himla o-underbart att inte bo nära.. d suuuuuuger något grymt!!


När man träffar nya människor och dom kommer in i ens liv upplever man olika saker, en del vet man att dom kommer finnas där ett tag.. en del bara tillfälligt men sen finns d dom som man vet kommer finnas vid ens sida för alltid... jag vet vilka dom är och vårdar dom ömt i mitt hjärta...






"Du, ingen som du
Luften känns lättare att andas inåt nu
Bara vi två, jag som har letat så
Vem kunde ana att det var du
Allt du vill ha, det ska du få
Om du säger vad jag tänker på
Lägger din hand, här i min famn
Känner du hur pulsen slår
Så nära intill mig, du har alltid varit speciell..."

1 kommentar: