söndag 21 juni 2009

u´r my swedish queen....

........just like the sun, lights up the earth,
you light up my life the only one,
I've ever seen with a smile so brightand just yesterday,
you came around my way and changed my whole scenery with your astonishing beauty...



Har haft en bra söndag.. dagen började lika trevligt som dom flesta dagarna denna veckan m att jag fick höra finaste flickans röst... det är så helt sjukt hur man kan sakna en annan människa... även om vi spenderar rätt många timmar i telefon så kan jag inte få nog av henne.. och sekunden efter vi lägger på saknar jag ihjäl mig efter henne... det är helt otroligt trevligt att vara kär... det är bara längtan och saknaden av henne som suger...men nu e d ju snart fredag och min födelsedag då jag får se henne.. mitt hjärta... min kärlek.. my swedish queen..the girl of my dreams..you take me where I've never been you make my heart go ting-a-ling-a-ling :)


Efter jobbet var jag och hälsa på kikki... fick middag.. körv m mos o sallad... hade vart riktigt nice om d inte hade vart för glasbiten i salladen då.. d var mindre kärleksfullt... men kul att tjöta lite.. ska få mitt hår klippt igen.. me like :)


Imorn bär d av till Lidköping för inspektion.. riktigt laddad m musik på mobilen.. kanske ska se om jag kan få till en cd....brukar ju gå mindre bra när jag försöker mig på d.. har typ inte blivit något dom 2 sista gångerna... får helt enkelt nöja mig m min mobil.... men kul ska d bli!!!! Lidköping here we come!!!!!


Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar