onsdag 17 juni 2009

ont i magen....

..så mycket har hänt idag.. och jag kan inte prata om något av d egentligen... jobbigt för jag känner att jag vill få ut min frustration och ilska över saker o ting som hänt.. eller händer och kommer att fortsätta att påverka mig på olika sätt...d är inte bara en sak utan typ 4-5 saker som hänt.. olika dilemma för olika människor... alla lika jobbiga för var och en... vill bara att dom alla ska veta att jag finns där för dom... jag mår dåligt när människor omkring mig mår dåligt.. och idag har alla lyckats pricka in det och jag känner att jag inte e´ tillräcklig..

Hade en mycket trevlig dag tills jag gick till jobbet... umgicks med kimmisen.... var på mediamarkt och titta lite på olika saker.. jag vill införskaffa mig en ny mobil.. har äntligen hittat den jag vill ha.. ska bara fundera på mina finanser och vad jag e värd :) om jag ska ge mig en fin födelsedagspresent eller inte...hehe...men d lär väl bara tiden utvisa lixom.. vill ju ha en digitalkamera och en mp-3 spelare oxå...men sen vill jag ju oxå göra massa kul på semestern m min älskling.. så vi får se vad jag gör.... och hur mycket jag själv tycker jag e värd...känns som om kärleken går före alla materiella saker.. för kärlek kan inte köpas... d kan allt annat... och man behöver ju inte alltid materiella saker.. men däremot kärlek!!! Jag behöver massor..


I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you
Sharing in everything you do
I wanna grow old with you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar