lördag 20 juni 2009

Midsommar i all ära...

...men för mig blev det en väldans lugn och fin midsommarafton.. jag gjorde inte ett skit.. så himla skönt...kanske inte riktigt vad jag hade velat göra.. men eftersom planerna inte gick som jag ville så var detta mitt andra hands val.. bara vara hemma och vila upp mig.. bara vara för mig själv.. ta det lugnt.. ladda mina batterier... och det gjorde jag.. sov till 12.. helt underbart var det...det är ju den sista sovmorgonen innan semestern... för sen e det full fart tills v 29 känns d som..och tur är väl det för jag orkar inte vänta längre...känns som det enda jag gör nu för tiden är väntar och längtar.. börjar bli lite tröttsamt.. men så är det ju när man har sitt hjärta 50 jävla mil härifrån... *suck* blir så sur på par som tar varandra för givet, som har sin partner jämt... och sen inte tar hand om varandra... tänk på oss som inte får vara tillsammans.. vi som måste prioritera... när man träffas så vill man inte ödsla tid på sova.. för man vill ju att tiden ska stanna och inte gå så fort... man vill ju bara vara tillsammans.. så det sovs väldigt lite och det resulterar ju i att man e aptrött resten av tiden... men tack o lov för min semester... den kan inte komma nog snart!!!!!


Ser fram emot måndag... ska följa med kimmis upp till Lidköping och titta på hennes rum hon ska ha när hon läser där.. ska bli lite kuligt med en road trip.. bara jag och kimmis.. var ett tag sen vi gjorde något bara hon och jag utan tidspress.. ska bli riktigt roligt.. Lidköping är säkert en riktigt trevlig stad... kommer med all säkerhet inte bli enda gången man besöker den staden... Hoppas bara att kimmis kommer trivas och att allt kommer bli som hon förväntar sig. Önskar henne all Lycka!!



Tack alla som var söta och ringde igår.. och erbjöd att jag fick komma och fira med er.. kände dock att det var skönt att vara hemma.. lite dumt bara att jag missade att vi stängde 3... tur att man har koll på när vi stänger i min egen butik :) men jag var ju som sagt ledig.. och hade kopplat bort det helt.. så det blev fiskpinnar och pommes på midsommarafton :) men jag tar igen det idag.. ska bli lite potatis....den vanliga sorten.. inga färska här... *bläää* och lite karrékotletter och grönsaker...ska försöka äta lite nyttigare....försöka iaf *L*


Tack älsklingen för all trevlig konversation igår... *myser* tack för att du finns.. ser fram emot helgen... ska bli trevligt att fira sin födelsedag i stora staden... *längtar*


Tack alla andra sötisar som finns i mitt liv.. ni e guld värda!


Puss på er alla både älsklingen, sötisar och alla andra.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar