måndag 6 april 2009

greys anatomy maraton



Får inte nog av denna serien... fixade hela denna säsongen och körde en maraton idag..eller kväll..eller natt/morgon.. normalt och sitta uppe till halv 4 på morgonen..men jag gillar den....den har allt... allvar,skratt, drama och massa kärlek.. till och med gay kärlek.. kanske därför jag gillar den.... även om jag vill att d ska vara mer kärlek ;) greys anatomy pratar jag om.. Jag säger bara Torres... vad e d m latinatjejerna? Hon e ju bara så het!! ;)



Har haft en lugn dag annars... förberet mig för morgondagen...ska börja m Itrim igen.. ska försöka iaf...får se hur d går.. men vill iaf försöka kämpa igen... tappade bort mig själv lite och vill inte tillbaks till hur d var när vi började...ska kämpa!! Ska lyckas.. jag måste fixa detta!!! Kände mig oerhört nyttig idag efter alla trappor jag sprang o dela ut papper för hyresgästföreningen.. kommer kännas när jag vaknar :) saker man gör för laget.... eller ja d som ska vara ett fotbollslag... hm... får se hur d blir m d... e ju halvseriöst just nu känns d som... våran första seriematch är den 19 april...om 2 veckor...och vi är i genomsnitt 3st på träningarna.. blir inte mycket till lag liksom.
Ska ha möte imorgon.. kan ju bli spännande..jag vill ju spela...även om resultatet inte alltid e bra... huvudsaken är att vi har kul!! Får se efter imorgon hur d blir... hoppas jag får reda på om jag fått lägenheten imorgon.. då ska jag nog se om jag inte kan byta lag... ett som har vunnit matcher.. o där folk faktiskt vill spela och inte e rädda för bollen :)




Nä nu e kl sovdax.. tur att man e ledig imorgon... min LEDIGA måndag... massa saker jag ska hinna mä...och fundera lite över min framtid.. vilken väg jag ska ta... mycket att tänka på och fundera på hur jag vill göra... dax för lite nytt!!! Dags m lite förändring....bra saker :)








sova var d.. :0)





Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar