torsdag 26 februari 2009

trött...

Ont i huvudet av för mycket sömn.....min kropp börjar anpassa sig och vänja sig vid för lite sömn verkar d som... så när den får 9-10 timmar blir den lite konstig...eller kan d bero på att jag bara fått i mig för lite cola idag...e nog kanske mer därför huvudet värker....mmm.. :)

Hade en sån där jobbig dröm om tänder igen.. att jag tappa dom....och d sägs ju att när man drömmer det är d någon i ens närhet som kommer gå bort....min tanke går direkt till min farmor.. :( vill inte att hon går bort.. men förstår om hon vill d... hennes själsfrände försvann ju för några år sen och även hon till viss del då.. kanske rätt så förståeligt kanske om man levt tillsammans m en människa i 40-50 år.. man blir ju som en del av varandra... jag ser ju bara till mig själv och vet hur nära och trygg jag är i bästaste Kimmis och har då bara kännt o levde m henne i ca 5år... hur överlever man när sin älskade går bort efter så många år tillsammans? 50 år? Överlever man eller existrerar man bara för att ens kropp fortfarande lever när allt inom en dött???

1 kommentar:

  1. Usch. Har hört att man förlorar en massa pengar när man drömmer att man tappar tänderna... Vila huvudet ordentligt nu. För imorgon blir det party! Kramen

    SvaraRadera