onsdag 18 februari 2009

Ibland vore d så mycket enklare och mindre komplicerat om man inte tänkte och kände så himla mycket.. tänk vad mycket bekymmer och huvudbry man skulle slippa då? Men på samma sätt så vad skulle meningen med livet vara om man inte kände saker? Tillät sig känna kärlek för en annan människa, våga öppna sig och ge av sig själv till någon som gör detsamma tillbaks..Det är ju en underbar känsla egentligen om allt funkar. Min vandring här på jorden just nu är rätt okej vissa stunder.. har vart lite turbulent och mindre rolig ett tag.. men det börjar så smått ordna upp sig.. även om det finns gropar man faller ner i på vägen... men då e det bara och resa sig upp och försöka på nytt.. även om det är svårt att kontrollera sina känslor, glada eller ledsna.... jag är mer vänligt inställd till dom glada.. dom ledsna har jag fått nog av.. dom tar för mycket av min energi och jag försöker med all min kraft ta bort dom... men det är svårare sagt än gjort.. Jag önskar bara att man kan komma till den där platsen då allt är bra och bekymmersfritt för jag tycker att det är på tiden nu...

"Every road that I've been down,
The only truth that I have found..
There's only one thing I can't live without, You!!"

Älskar och saknar dig K! Min soulmate 4-ever! :)
Du finns i mitt hjärta för alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar