tisdag 17 februari 2009

3 filmer, lite godis, någon energi dricka och många tårar senare så känner jag mig ändå rätt nöjd med denna dagen.. och en fotbollsträning.. inte att förglömma.. var en riktigt bra sådan oxå..helt nöjd..Kanske kan bli ok då...

Såg på The day the earth stood still men den hade kast slut och blev därför mindre bra, Patrik 1.5....så söt och trevligt m massa gaykärlek... lillkillen påminner lite om min lillebror.. något m ögonen.. hm.. men jag gillade den filmen..sen avslutade jag med ps. I love you.. vilken vacker film..fast vet inte om jag hade orkat gå igenom d hon gjorde om min partner dött ifrån mig? Har ont i ögonen.. lite mycket bölande och jag brukar ju inte vara den som sitter och lipar till filmer.. men har haft en sån dag idag.. pms.. tur att en del vet hur dom ska skrapa upp en från golvet då :) Tack Evisen för dina visa ord..du är en klippa!

Nä ska kanske försöka komma i säng lite innan 3-4 idag då kanske.... Skickar lite positiv energi till sötaste tess för att hon ska få lite tur en stund :)

DAgens låt.. eller nä...låten jag spelar nu... två låtar...our last summer från mamma mia och bless the broken road...med Rascal Flatts..repeat over and over and over again.!!!!

....lämnar er med några vackra rader.....


I couldn't see how every sign pointed straight to you
Every long lost dream led me to where you are
Others who broke my heart they were like northern stars Pointing me on my way into your loving arms...


kram och natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar