onsdag 11 februari 2009

Har precis kollat på Sex and the city filmen och min första tanke... Vilken gör bra film :)
jo visst är den lite som serien... out there och inget för en pryd människa, massa nice snusk ..hehe... Men det som jag gillar med filmen är att dom är så himla sköna karaktärer och deras vänskap, den som dom fyra har gör mig så jäkla glad och helt optimistisk! Det är ju den sortens vänskap som man eftersträvar lite och vill ha.. att man vet vad som än händer så finns dom där för en utan att ens fundera på D! Man kan ju bra hoppas att man har det livet ut....eller iaf får uppleva det ett tag.... bättre att ha lite än inget alls...

Känner att det är mycket tankar, funderingar och känslor för tillfället.. men det hör ju till gayvärlden har jag hört...det är vist en del drama i mitt liv....hm... inte för att jag tror att hetro e så mycket bättre...hallå lixom :) Gay is the way to go..gay and proud!! :)

Jag ska iaf ta tag i min för stunden icke existerande karaktär och komma igång med stavarna eller åtminstone att gå ut och gå, för nu börjar fotbollen komma igång igen och jag ska få upp min kondis har jag gett mig den på.. var ju typ 1700 frost som den existerade.. eller nä tror aldrig jag haft en... kanske när jag var 6 år eller nåt.. så jag har en del mål innan vår/sommaren som ska klaras av. Kämpa på!!

Dagens höjdpunkt...hm...får nog bli min grymt goda kvällsmat och att jag fick träffa T en snabbis, söt som alltid. Faan va god maten blev.. tänk att lite nyttig mat kan vara gott oxå.. :) lite inspiration från Dahlia fick jag och slängde ihop lite kikärtor,linser,paprika,kronärtskockor och lite fetaost... iaf bättre än en fett hamburgare även om den säkert skulle veta var den satt den oxå...men nä nu e d nya tider nya mål.. beach 2009.. ska d var en ny bikini eller typ något i den stilen ;)

Dagens låt i dessa slagertider (nä jag e inte slagerbög, bara älskar d :) får bli Jonathan Fagerlund- Welcome to my life!!

Up and down a winding road
there were days i felt like letting go
but you´ve only got one life
I´m gonna give it all this time
this is it I gotta start living
I don´t care what people are thinking
I know now what it´s all about.

Hello,hello,hello,hello here I am.
Welcome to my life.
Welcome to this world of mine. :)



Ta vara på varje dag för dom går inte i repris...göra det bästa av dom! Och glöm inte av att visa dom ni bryr er om att ni uppskatar dom! Säg till de som står er nära att ni älskar dom, visa hur mycket dom betyder för er!!! Känslor!!! Kom igen!!!!

Puss på er alla som finns i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar