lördag 29 augusti 2009

Love is my drug, is my medicin....


Ja det där med att uppdatera min blogg e jag inte speciellt bra på så jag kanske ska sluta med att lova att jag ska göra d oftare eller egentligen alls :)


Mitt liv har ju vart som på små moln det senaste månaderna och jag har tagit ett ännu större steg i dagarna... jag har tagit beslutet att ta tjänstledigt, ska säga upp lägenheten på måndag, ska flytta till min kärlek om nästan exakt en månad... 5 veckor!!! Allt känns som i en dröm :)


Jag har vart på en intervju i stockholm, får se om det går att lösa att pendla, ska ringa runt lite på måndag, och när jag är uppe nästa vecka ska jag gå med några ansökningar för att se om det finns mer affärer som kanske behöver lite bra arbetskraft! Eller så får vi hoppas på det där andra jobbet som Homsevännen prata om...vore ju nice om man slapp jobba kvällar och helger och spec 7 veckors semester ;) men mest av allt vore det trevligt att få mer tid med mitt hjärta :)


Allt känns bara så himla bra och jag hoppas att denna känsla ska va kvar mycket mycket mycket länge... jag har ändå gjort en del gott i livet.. jag förtjänar d!!! Även vi snälla människor behöver lite brejks här i livet.... våran mission här i livet är inte att bara vara snälla mot alla andra... vi förtjänar lite lycka och glädje vi oxå, inte bara bli överkörda,trampade på och utnyttjade för våran "kindness"!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar