måndag 26 oktober 2009

så e man en 08:a dårå :)

Eller nä jag kommer nog aldrig riktigt bli en 08:a... den dagen jag har samma dialekt som en del dryga människor på jobbet har då är det dax att hoppa från något högt....men jag är iaf på plats..har vart ett tag... nästan exakt en hel månad.. har gått himla bra allt... katterna trivs...pojkarna får springa ute och dom kommer överens.. Svea och Garbo är inne i någon maktkamp vilket dom tycker e bra att förlägga när vi ska sova.. mindre trevligt att vakna till mor och fräs och att saker trillar ner.. men som tur e vaknar jag ju inte alltid...sorry gumman... var så himla trött bara. :) D tar på min arma kropp att pendla.. men jag vänjer mig... trivs riktigt bra på jobbet... DOm flesta är helt okej... tar ju ett tag att komma in i gemenskapen på ett större ställe och jag tar deet lugnt.. vet ju inte hur länge jag får vara kvar där.. eller hur länge jag orkar... men just nu e d helt oki.. har tillochmed börja lära mig tåg,tunnelbanetider och bussar... e lite imponerad... trodde aldrig jag skulle hitta.. e ju bara ibland d blir lite fel.. men som tur e har jag ju min räddare i nöden :) Älskar dig mitt hjärta! Du är bäst!!

Jag är glad och tacksam över mitt beslut, att jag tog kontakt med den underbaraste flickan och att jag inte gav upp på henne och att vi nu är sambos.. ett av dom bättre besluten i mitt liv som jag tagit.. är lyckligast! Du gör mig lycklig och hel! Ser fram emot många år framöver... spendera en framtid med dig...

Idag är jag ledig och det är ju helt kalas... fick 3 extra tider förra veckan men denna sa jag att mina 2 e nog så jag kan va hemma och ta d lugnt.. o sen har ju emilia lov så då slipper hon gå till skolan/fritis... idag ska vi åka till täby centrum och köpa skridskor... utflykt imorgon m fritis. Kanske ska äta lite McD... tycker jag vi kan unna oss :)

Men ska nog fixa lite först... tänkte bara så att alla som saknar mig vet vad som händer... jag lever och mår bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar