fredag 10 juli 2009

uppdatering?

Kanske var dax då...ja mycket har ju hänt sen sist.. har blivit ett år äldre... fick massor m fin fina presenter.. en del lite över the top.. men grymt uppskattade :) hade några välbehövligt sköna dagar i stockholm m mitt hjärta... mycket trevligt! :)

Annars händer d saker hela tiden... både positiva och negativa.. tack gode gud att d e mest positiva... och just nu så skiter jag i dom negativa.. dom får helt enkelt vara för om 6 jobb timmar så e jag "on vacation" och då ska jag bara gotta mig... bara vara... m mitt hjärta.. åka upp till stockholm.. bara ta dagen som den kommer.. inte ha något planerat.. eller jo lite men inte in i minsta detalj.. dessa 4 veckor kommer bli precis vad jag behöver... komma bort från en del människor... långt långt bort... inte värda min tid... verkligen.... så planering är ett big no no..bara ta dagen som den kommer och bara rå om varandra... min kärlek o jag :)

Älskar dig mitt hjärta!!! Du är "my light in the dark" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar