söndag 10 oktober 2010

10-10-10...hur ofta händer det??

Har haft en helvetisk lång dag.. kan säga att jag ska tänka mig för nästa gång jag tar en tid då jag vet att en viss person jobbar dagen innan.. har fått städa upp efter denna person vilket inte är uppskattat från min sida... detta medförde att jag fick jobba över en timma vilket inte var vad jag hade ork till egentligen.. somna lite sent på fredag eller ja mer lördag morgon så d blev bara 6 timmar.. och igår var hjärtat ute med sin Nenny och partade och jag hämtade henne kl halv 4 på morgonen, kom hem och somna väl 20 över 4 för att sen gå upp tio i 6 för att gå till jobbet... så idag e jag lite död... fast jag får ju helt enkelt vara glad för jag får lite extra pengar när lönen kommer :)

En låt som jag lyssnar mycket på nu... bright eyes-first day of my life..den e så himla bra...gillar videon.. man blir glad.. kolla den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar